tisdag 2 augusti 2011

Långt inlägg!

Rubriken säger väl allt sp här kommer det!
Idag vaknade jag halv nio och sen så åt jag nyss!
Jag och Sofia tar hand om Adelina idag så jag kan inte fara till en kompis :(
Om jag ska tala sanning så kommer denna dag att bli urtrist om jag inte får vara med Alice!
Jag vaknade nog på fel sida idag för jag har huvevärk och mår inte bra.
Har tagit Ipren och hoppas bara på att det hjälper.
Bloggstatistiken har blivit bättre men jag tycker ändå att jag ska ha fler besökare.
Vädret ute idag är toppen, blir nog att springa vattenspridare med Adelina lite senare.
Det sämsta med veckan är att vi ska ta hand om Adelina imorgon, onsdag, torsdag och fredag, så antagligen bli det nog inte att fara till nån kompis på hela veckan.
Om jag ska till nå kompis så blir det på kvällen :)
Jag hoppas att jag och några kompisar kan leka spionleken idag för att det skulle bli askul om man var många!
Ni får gjärna rösta maträtt också, för att jag vill gjärna det!
Men det här kanske inte blev ett långt inlägg som jag tänkte, men jag orkar inte skriva nå mer.
haha xD Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar