måndag 1 augusti 2011

Hej

Hej bloggen! Det blev lite konstigt med den där dag 1 grejen osv, men jag kommer bara göra några om ett tag och sen så börjar jag som vanligt igen!
Idag så har jag varit med Alice, hon är verkligen bäst. Vad skulle mitt liv vara utan henne?
Sen efter maten så skulle jag vara med Alice och Fanny :)
Men då jag frågade så fick jag inte och jag försökte att övertala mamma&pappa men det gick inte så bra....!
Så jag fick inte vara med dom och då blev jag jättearg!
Jag vet inte vad jag ska blogga om egentligen, jag bloggar ju om min vardag men jag skulle vela ha nå mer tips om vad jag kan blogga om så snälla komentera något bra :)
Nästa vecka så börjar ridningen om och jag längtar!
Undra vem jag kommer få rida.....
Nu så känns det som att jag ska rida Tigran eller Filur men vi får väl se.
Idag då jag, Alice och Fanny lekte en spionlek så sprang jag och helt plötsligt så fick jag jätteont i foten, känner inget nu men smärtan kommer tillbaka!
Imorse hamnade min katt i slagsmål med en bubbelt så stor katt!
Men Traxxas skadade sig inte som tur var.
Ni kanske tycker att jag skriver konstiga saker, om ni tycker det så ska ni inte kommentera dåliga saker.
Jag tycker så här, om nån tycker att jag har en dålig blogg så får hon/han sluta läsa den!
För någon dag sen så tappade jag en vän....
Men det gör ändå inget, jag har ju faktiskt många vänner och jag var typ inte med hon.
Nu så publicerar jag detta inlägg och börjar med dagsakerna. Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar